måndag 10 augusti 2009

Tanka krafter

Vad kul med lillasysters första skoldag! Det låter gott med en ny kompis redan.

Se framåt ja. Jag brukar i första hand alltid längta efter en heldag helt för mig själv hemma. Måste vara det finska österbottniska blodet som ger sig till känna. Jag känner att jag mår bra av att vara ensam och sparka fötterna framför mig. Då hinner jag tänka och även få perspektiv på tillvaron. Efter det kan det komma lite ideér som att vara lite mera social, ha ha.

Har en social aktivitet inbokad i Oktober med maken och storebror. Vi ska se teateruppsättningen av Kvarteret Skatan i Stockholm. Vi har alla tre skrattat ihop och sett många avsnitt om och om igen.



1 kommentar:

  1. Det sista Lillasyster sa innan hon gick och la sig var: Jag vill INTE gå skola!

    Vi har nog något att bita i...

    SvaraRadera