lördag 6 februari 2010

YES!!

Mitt öga har alltid störts av öppna lådor, öppet köksskåp etc etc.

Ingen annan i familjen berörs nämnvärt. De skrattar i smyg åt mitt "lidande".

Har försökt mig på förklaringar om feng-shui, harmoni mmmmm.

Ibland har tom stora sonen öppnat alla köksluckor och lådor innan vi ska sätta oss och äta.

Allt för att reta och se en reaktion från mig.

Men NU!

K har senaste månaderna blivit väldigt noga.

Han stänger omedelbart en låda som står på glänt, en byrålåda det sticker ut en tröjärm ur. Svisch är han där och rättar till!

Han tom avbryter sitt filmtittande om han i ögonvrån ser att dörren till micron står på glänt.

Jag bara myser åt min nya bundsförvant!

Heja!

1 kommentar:

  1. Hjälp kan komma från alla möjliga oväntade håll. Bäst är den hjälp som kommer från våra småttingar. :o)

    Heja K! Heja Maritta!

    SvaraRadera